2023-2024 оқу жылына арналған ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Бекітемін
Мектеп директоры
_________К.Кыстаубаева
«___» _________2023ж
2023-2024 оқу жылына арналған
ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.
Логопедтің міндеттері:
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп логопедиялық тексеруден өткізу;
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке,топтық және сыныптық сабақтарда логопедиялық қолдау көрсету.
- Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде психологиялық-педагогикалық қолдау (сөйлеу тілінің дамуы және сөйлеу дағдыларының қалыптасуы)бойынша кеңес беру.
Логопедтің жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Оқушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.
р/с | Іс-шаралар | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары | ||
I.Ұйымдастырушылық жұмыс | ||||||
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау
| Тамыз Қыркүйек | Логопед |
| ||
Жылдық жұмыс жоспары | Қыркүйек | Логопед | Жұмыстың жылдық жоспары | |||
Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру | Қыркүйек | Логопед | Оқушылар тобының тізімі | |||
Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
| Қыркүйек және жыл бойы | Логопед |
| |||
Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу | Мамыр | Логопед | Жылдық рефлексиялық есеп | |||
II. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау | ||||||
Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:
| Қыркүйек | Логопед Арнайы педагог Педагог-психолог |
| |||
Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау | Қыркүйек | Логопед Арнайы педагог Педагог-психолог | Оқушылардың мінездемесі (форма 4) | |||
Оқушылармен жұмысты жоспарлау:
| Қыркүйек | Логопед |
| |||
Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау | Жыл бойы | Логопед |
| |||
Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу | Жыл бойы | Логопед | Хаттама | |||
III.Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау | ||||||
Жеке және топтық сабақтарды өткізу | Жыл бойы | Логопед | Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары | |||
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау | Жыл бойы | Логопед |
| |||
IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет | ||||||
Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) | Логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
Мұғалімдерге жеке кеңес беру | Логопед | Кеңесті тіркеу журналы | ||||
V.Өзін-өзі дамыту | ||||||
Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу | Жыл бойы | Логопед | ||||
Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру | Жыл бойы | Логопед | Сертификат | |||
Логопед Н. Абдрахманова