№ 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары » № 49 орта мектеп
"Жетісу облысы білім басқармасының
Кербұлақ ауданы бойынша білім бөлімі"
"№49 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72840) 32-5-36
Есепші бөлімі:
+7(72840) 32-5-36
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » № 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
03
октябрь
2023

№ 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

                                                                                Бекітемін

                                                                               Мектеп директоры_________К.Кыстаубаева      

                                                                                                                «_______»_______________2023ж


 Қазақстан Республикасының                                                                     
 Білім және ғылым министрі 

2020 жылғы 6 сәуірдегі

№ 130 бұйрығына қосымша 2023 жылғы 

17 наурыздағы № 68 бұйрығы

 


№ 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары



                                                                                                                                                                                                                           Мектеп психологтары:                 И.Жаулина

                                                                                                                            Т.Молданазарова



Жоспарды  құру  барысында   мына  тізімдегі  нормативтік   құжаттар  ескерілді:

ҚР Конституциясы

ҚР бала құқығы   туралы заңы

ҚР «Білім  туралы» заңы

ҚР білімінің   даму  концепциясы

ҚР «Неке  және  отбасы» заңы

Психологтың әдеп кодексі

Психологтың лауазымдық нұсқаулығы

ҚР Білім  және  ғылым   министрінің  2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы  (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің  жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)

ҚР БҒДМБ 2020-2025 ж.ж. «…білім беру ұйымдарының психологиялыққызметі мен мектептердегі татуласу қызметтері күшейту»

Алтысарин атындағы   Ұлттық білім академиясының  2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына қосымша  2023 жылғы 17 наурыздағы № 68 бұйрығы


Мақсаты: Оқушылардың әлеуметтік-психо-педагогикалық ерекшеліктерін ескеріп және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігімен қызығушылығын байқап, қиындығы мен проблемалар кезеңінде қолдау көрсету. Сондай-ақ мұғалімдермен, ата-аналармен жұмыс жасау. Оқушылар арасындағы буллинг, кибербуллинг, психикалық денсаулыққа, репродуктивті денсаулыққа, ментальды денсаулыққа дер кезінде психологиялық көмек көрсету. Әлеуметтік байланысты қалпына келтіру үшін қалпына келтіру технологияларын қолдана отырып, қақтығыстық жағдайларды шешуде  бітімгерлік көрсету.  


Міндеттері:

  1. ӘНХ №68. №377. №6. №506 бұйрықтарды басшылыққа алу.
  2. Білім алушылардың репродуктивті денсаулығын және қауіпсіз мінез-құлқын қорғау.
  3. Білім алушылардың тұлғалы және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру.
  4. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әр бір даму сатысында тұлғалық интелектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
  5. Әр бір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педогогикалық зерделеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету.
  6. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы аутқушылықтардың алдын алу және түзетуу.
  7. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс- әрекетінде  тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
  8. Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
  9. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлға аралық қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек. (мұғалім -әкімшілік, мұғалім -мұғалім, мұғалім- білім алушы, білім алушы -білім алушы)
  10. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.



       Түсінік хат

 Психологиялық қызмет көрсетудің міндеттері

  • Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
  • Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
  • Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
  • Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
  • Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
  • Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
  • Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру;
  • Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады;
  • Білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдіктермен) және педагогтармен психодиагностикалық, консултациялық, ағартушылық-профилиактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік жұмыстардың нысанын және әдісін таңдайды;
  • Барлық оқу кезеңінде білім алушының, тәрбиеленушінің жеке-психологиялық ерекшелектерінің психологиялық диагностикасын жоспарлайды;оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша құжаттамалармен, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың жеке істерімен танысу;
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналар (заңды өкілдіктер) арасында психологиялық мәдениетті қалыптастыру;
  • Жоғары оқу орындарының психология кафедраларымен және тәжірибелі психологтар қауымдастықтарымен байланысты қолдайды;
  • Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайдағы педагогтарға, білім алушыларға, тәрбиеленушілерге психологиялық көмек және қолдау көрсетуді жүзеге асыру;
  • Білім беру ұйымдарының әлеуметтік саласын үйлестіруді қалыптастыру және әлеуметтік бейімсіздіктің туындауының алдын алу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
  • Психологиялық қызметтің жұмысын жақсарту мәселесі бойынша білім беру органдарына ұсыныс білдіру ;

















Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау


Қызметі

Мақсаты

Жауаптылар

Аяқтау нысаны

1

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс  жоспарын бекіту 

 Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің құрамы

Оқу жылына бекітілген жоспар

2

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

 Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық


3

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік-құқықтық базаны құру

Хатшы

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық

3

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту.

Нормативтік-құқықтық базаны құру

ДТІЖО 

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық.


 р/с

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау

 мерзімі

Орындалу нысаны

Жауапты

Орындалу белгісі

І.Диагностика

1

МАД тобының мектепке дайындығын анықтау



1 -сыныпта оқушылардың мектепке психологиялық дайындығын  диагностикалау. 

«Керн-Йирасек» тесті 

· Адамның суретін салу

· Сөздер көшірмесі

· Нүктелер көшірмесі

МАД сыныбының мектепке дайындығын  анықтау


Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу

МАД 







1 сынып  білім алушылары

тамыз








қыркүйек-қазан


Диагностика нәтижелерін талдау






Психологтар 1сынып мұғалімдері

Анықтама







2

Графикалық диктант

Ұсақ қол маторикасын дамыту

1-4 сыныптар

қыркүйек-қазан


Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар 1-4 сынып мұғалімдері

Анықтама


3

Л.Н.Собчик тесті

Жеке тұлғаның типалогиялық ерекшеліктерін анықтау

11 сынып білім алушыларымен

қыркүйек

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар 1сынып мұғалімдері

Анықтама


4

«Социометрия» сауалнама

Сынып оқушылар арасындағы өзара эмоционалдық қатынасты (симпатия, антипатия) анықтап,сыныптың белгілі-бір мүшесінің топтық жағдайын анықтау

5-11 

сынып білім алушылары

қазан

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар  5-11 сынып мұғалімдері

Анықтама


5

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» 

Оқушылардың мектепке, сыныпқа бейімделуінің деңгейін анықтау

 сыныптар

қазан

Психологтар  6-7 сынып мұғалімдері

Анықтама


6

«Пәнге көзқарас» әдістемесі 

Л.Балабкина

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын анықтау

5-6-7-8 сыныптар

қазан

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама


7

Жасөспірімдер арасындағы жазатайым оқиғаларға бейімділікті зерттеу. Тұлғалық сауалнама СБА

Суицидке бейімділігін анықтау

7-8-9-10  сыныптар

Қазан

Қараша 

Диагностика нәтижелерін талдау

Анықтама


8

 «Мен... деп санаймын немесе ...міндеттімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)

Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін өзі бағалау деңгейін зерттеу


Педагогтар 


қазан

Педагог-психолог

Анықтама


9

Білім алушылардың аутодеструктивті мінез-құлықтарын,әлеуметтік ортадағы орнын анықтайтын зерттеулер жүргізу

Білім  алушылардың мінез құлқындағы өзгерістерді анықтау

Білім алушылармен

Қазан

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психолог

Анықтама


10

Темперамент типін анықтау 


Темперамент типін және жүйке процестерінің тепе-теңдігін анықтау

Мүмкіндігі шектеулі білім алушылармен


Қараша 

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психолог

Анықтама


11

Спилбергер-Ханин

Жеке тұлғаның сенімсіздік, ұсыныс, шешім қабылдау мен әрекет етудегі тәуелсіздік сипаттамалық ерекшеліктерін анықтау

Қорытынды аттестатсияға қатысатын білім алушылар

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психолог

Анықтама


12

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ»

«Н.Г.ЛУСКАНОВА» әдістемесі

«Мен мектепте ... сезінемін»

«Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі

5 сынып оқушыларының орта буынға өтуі, бейімделуі кезіндегі проблемаларды анықтау


Мазасыздық дегейін анықтау

5 сынып білім алушылары

Қазан

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психолог

Сынып жетекшілері

Анықтама


13

 «Айзенк»әдістемесі

Суицидттік деңгейін  анықтау     

5-6-7 сынып білім алушылары


Қазан

Қараша 

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психологтар

Сынып жетекшілері

Анықтама


14

«Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану»

Әлеуметтік желіні пайдалану деңгейіндегі проблемаларды анықтау

8-9-10-11 сыныптар

Қараша 

Диагностика нәтижелерін талдау

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 

Педагог-психологтар 

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілері

Анықтама


15

Сенсорлық қабілеттілігін анықтау

Сенсорлы қабілеттілігін анықтау

11 сыныптар

Желтоқсан 

Диагностика нәтижелерін талдау

Педагог-психолог

Сынып жетекшілер

Анықтама


16

«Тәуекел», «қатер» топтарына жататын білім алушыларды анықтау

Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу


2-11 сыныптар

Үнемі 

Диагностика нәтижелерін талдау


Директордың тәрбие 

ісі жөніндегі орынбасары 

Педагог-психолог 

Әлеуметтік педагог

Құқықтық менеджер

Сынып жетекшілері

Анықтама


17

Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау


8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау

3-4-5 сыныптар

База ашылған уақытында

Диагностика нәтижелерін талдау

Анықтама


18

Зорлық-зомбылықтың алдын алу (физикалық, булингтік әрекеттер) жасырын сауалнамалар

Зорлық-зомбылықтың, буллингтің алдын алу

5-11 сыныптар


І, ІІ  жарты жылдық

Диагностика нәтижелерін талдау

Анықтама


19

Жасырын және ашық түрдегі сауалнамалар, тесттер

Жыныстық тиіспеушіліктің,құқық бұзушылықтың  алдын алу

6-11 сыныптар

Диагностика нәтижелерін талдау

Анықтама


20

Кәсіби бағыттылығын анықтау

Кәсіптік бағдар бойынша диагностикалау

9 сынып оқушылары

Қараша

Желтоқсан 

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама 

22

5 сынып мектепке бейімделу сауалнамасы (ата-аналармен)

Мектепке бейімделудегі ата-ана үлесі

5 сынып  ата-аналарымен

Қараша 

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама 

23

 1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі тест, бақылау

Оқу түрткісін анықтау

1 сынып оқушылары

Қараша-желтоқсан

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама 

24

«Ағаш әдістемесі»

Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және өзіндік бағалау деңгейін анықтау

5-11 сынып білім алушылары

Желтоқсан 

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама

25

Ата-анамен балаға арналған сауалнама

Ата-анамен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу

Бастауыш және орта буын ата-аналары

Желтоқсан 

Анықтама 

26

«Деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейі» сауалнамасы


Педагогтардың деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейін анықтау

педагогтар

Желтоқсан

Диагностика нәтижелерін талдау

Анықтама

27

Өзін өзі бағалау Проективті тест

Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау

5-9-11 сыныптар

Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар

Ақпан 

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама

28

І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4»  бар оқушылардан сауалнама.

Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау

5-11 білім алушылары

Қаңтар 

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама

29

4 сынып білім алушыларының оқу мотивациясын анықтау

4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу

4 сынып оқушылары

Наурыз 

Диагностика нәтижелерін талдау

Психологтар сынып жетекшілері

Анықтама

                                                                                                ІІ. Түзету-дамыту жұмысы


1.

«Кел танысайық» ойын жаттығулары

Бірінші сынып оқушыларының қоғамдық ортаға бейімдеу

сынып оқушылары

Қыркүйек

Кері байланыс 

Рефлекция 

Психологтар 

Сабақ жоспары

2

1-ші сынып оқушыларының     бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. 


Бейімделуге бағытталған сабақтар

1 сынып оқушылары

Қыркүйек –қазан

Аптасына бір сағат

Кері байланыс 

Рефлекция 


Педагог-психологтар

Сынып жетекшілері

Сабақ жоспары, хаттамалары

3.

1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 

2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»;

 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»;

 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 

5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 

6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»;

 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»;

 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып»

Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде атқарылатын жұмыстар


5-сынып білім алушылары

желтоқсан 

қаңтар 

Аптасына бір сағат

Дамыту

сабақтары

Педагог-психологтар

Сынып жетекшілері

Сабақ жоспары, хаттамалары

4.

Ұжымдағы қарым-қатынас (Құпия дос ойыны) ойын-жаттығу


Қарым-қатынасқа арналған жаттығу

  Педагогтармен

Қазан 

Түзету сабақ

Педагог-психолог

Анықтама

Хаттама 

5

Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар

суицидке бейімділіктің алдын алу бойынша психокоррекциялық сабақтар

8-11 сынып білім алушылары

Қараша

Түзету сабақ

Педагог-психологтар

Сынып жетекшілері


6

 «Отбасы суреті» әдістемесі

Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық Ақпарат күйін диагностикалау

Бастауыш және орта буын білім алушылары

Желтоқсан

Түзету дамыту 

Сабақ жоспары 

Хаттама

7

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу

Танымдық  процестерін дамыту

1-4 сынып білім алушылары

Дамыту сабақтары

Педагог-психолог


8

«Менің болашақ мамандығым» Дөңгелек стол

Мамандық туралы ақпараттарды толықтыру

9-11 сыныптар

Ақпан

Дамыту сабақ

Педагог-психолог

Сынып жетекшілері

Хаттама 

9

«Мамандық өмір таңдауы» Тренинг 

9-11 сыныптар

Хаттама 

III. Профилактика және психологиялық ағарту

1

Диагностика қорытындысы бойынша ойындар мен жаттығулар

жүргізу 

қобалжу, қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған жаттығулар

1-11 сынып оқушылары


Бастауыш және орта буын білім алушылары

Қараша

Ағарту жұмыстары

Педагог-психологтар

Хаттама

2

Буллинг, кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету


Бала қауіпсіздігін қамтамасыз ету

5-11 сыныптар

Қажетіне қарай

Профилактикалық жұмыстар


Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 

Педагог-психолог 

Әлеуметтік педагог

Анықтама 

3

Ішкі істер бөлімі және денсаулық сақтау мәселелері бойынша жүргізілетін жұмыс

2-11 сыныптар

Жыл бойы





Анықтама


4

« Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?»  




5

Діни экстремизм және тероризмге бағытталған алдын алу іс шаралар

Теріс деструктивті ағымдардың алдын алу

5-11 сыныптар

Қажетіне қарай

Ағарту,алдын алу шаралары


6

1. Қортынды атесттация дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»; 

2. «Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»; 

3. «Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»;

 4. «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»;

 5. «Емтихандағы өз-өзіне сенімділік»

Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар 


11 сынып оқушылары

Желтоқсан-

Мамыр 

Алдын алу,ағарту жұмыстары


Педагог-психологтар


7

9 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары. 


Тренинг элементтері бар жаттығулар

9 сынып оқушылары

Қаңтар 

Ақпан

Наурыз

Кері байланыс

Рефлекция 

Сабақ жоспарлары Хаттама

8

4 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары

 (Тренинг элементтері бар жаттығулар)


4 сынып оқушылаоры 

Ақпан 

Наурыз

Педагог-психологтар

Хаттама 


9

«Өмірді сүйе білейік» 

"Мен өмірді таңдаймын!"  


Білім алушылардың өмірге деген дұрыс көзқарасын қалыптастыру

5-8 сыныптарымен

9-11 сыныптарымен

І жж

ІІ жж

Эссе 

Анықтама 

10

Презентация

«Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар»

МАД және сынып ата-аналары

Тамыз 

Жиын өткізу

ДТІЖО

Педагог -психолог

Анықтама

11

«Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері» 

Бала дамуындағы психологиялық ерекшеліктер туралы ақпараттари ұсыну

Бастауыш сынып ата-аналары

Қыркүйек 

Шағын дәріс

Педагог-психологтар

Сынып жетекші

Логопед

Дефектолог

Анықтама


12

«Мектеп, оқушы, ата-ана: ынтымақтастық қырлары" 

Үштік жұмыстың маңыздылығы туралы ақпарат бөлісу

Ата-аналар

Желтоқсан 

Коучинг

Педагог-психолог

Хаттама 

Анықтама  

13

 «Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері» 

Дарынды ,қабілетті білім алушылардың ерекшеліктері туралы ақпарат беру

Сынып жетекшімен жұмыс

Қаңтар 

Шағын дәріс

Педагог-психологтар

Ақпарат 

14

 «Баланың бас ұстазы ата-ана» Семинар-тренинг

Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі

Ата-ана және педагогтар 





    Ақпан

семинар-тренинг



Хаттама 

15

«Отбасы махаббаты неде?» 

Баланың ата-ананың махабатына бөленуіне ықпал ету

Ата-аналар 


ата-аналарға арналған тренинг

16

«Жаңа формациядағы педагог» 

Педагогтарға психологиялық қолдау көрсету

Педагогтар

   Наурыз

Психологиялық қолдау

Педагог-психологтар

ДТІЖО

Хаттама 

Баяндама

17

«Бала өміріндегі жәбірлену" 

Баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету

Ата-аналар мен педагогтар

Профилактикалық жұмыс

18

«Сенім поштасының жұмысы»


Жеке  тұлғалар арасындағы кәмелеттік жасқа толмағандардың арасында бопсалаудың алдын алу

Оқушылар

Ата-аналар

Сенім поштасымен жұмыс

Тіркеу дәптері

19

Бақылау картасын жүргізу

Оқушылардың  күнделікті психоэмоцианальды жай күйін бақылау

1-11 сынып оқушылары

Жыл бойы

Күнделікті, онлайн, офлайн

Бақылау картасы

Бақылау картасы

20

Әлеуметтік педагогпен  оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстары

Рейд жұмыстары

1-11 сынып оқушылары 

Жыл бойы

Күнделікті фильтр

Рейд жүргізу

Педагог-психолог

ДТІЖО

Әлеуметтік педагог

Акт 

21

«Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» 

Бала қауіпсіздігін қамтамасыз ету

Оқушылар

Қыркүйек

Жаднама 

Педагог-психологтар

ДТІЖО

Презентация 

22

Қыз балалармен және ұл балалардың бірлестігімен жұмыстар

Қыз баламен ұл балаларға туындайтын әртүрлі қауіптіліктің алдын алу

7-11 сынып қыздары 

Қазан  

Ағартушылық жұмыс

Презентация 

23

Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет.

Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету

Педагогтар

Жыл бойы

Алдын алу шараларын ұйымдастыру

Видеоролик

24

Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу. 

Ата-аналарға балалардың қауіпсіздігі және жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу алу бойынша түсінік жұмыстарын жүргізу

Ата-аналар

Қараша

Алдын алу шараларын 

Видеоролик

25

Емтихан өту кезеңіндегі ата-аналардың көмегі

Ата-аналардың балаға жасаудағы қамқорлығы

Ата-аналар

Желтоқсан 

Жаднама 

презентация

26

«Бүгінгі діни экстремизм»  

Теріс ағымды, деструктивті әрекеттердің  алдын алу

5-9 сыныптар аралығында

Сәуір 

Әңгіме өткізу


Анықтама 

27

«Діни экстремизм: психологиялық аспектілері» 


9-10 сыныптар

Тренинг- сабақ


28

Жеке топтар бойынша рухани –адамгершілік тәрбиеге байланысты 


Баланың рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту

1- 4сынып қыздарымен

5- 9 сынып қыздарымен

Тәуекел топтағы оқушылармен


Жыл бойы

Психологиялық әңгімелер,тренигтер өткізу.

Сынып жетекшілер

Педагог-психолог

Анықтама 

29

Психологиялық көмек көрсету 

«Құқығым бар!» қоғамдық қабылдау бөлмесін ұйымдастыру

Білім  алушылар

Үнемі 

Қабылдау бөлмесін ұйымдастыру

Анықтама


IV. Консультациялық бағыт


1.

1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына 

Мектепке бейімделу кезіндегі кездесетін қиындықтар 

МАД және сынып ата-аналарына

Тамыз

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру 

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу 

2.

«Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері»


Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері  туралы

кеңес беру

1 -сынып ата -аналары

Қыркүйек 

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына

тіркуе 

3

Ата-ана,педагог,білім алушы

Ата-аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке-дамыту сабақтары мен жеке кеңестер

Барлық білім беру процесіне қатысушы

Жыл бойы

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына

тіркеу

4

Өз-өзіңді қорғаудың 

8-тәсілі

Жеткіншектерге психологиялық кеңес: -жеткіншекке жадынама -

5 - 6 - 7 -8 сыныптар

Үнемі 

Жаднама тарату

Педагог-психологтар

Кеңес беру  журналына тіркеу

5

Кеңестер:

 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 

2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 

3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 

4. «Мамандық таңдау бойынша ата -аналарға арналған жаднама»

Мамандық таңдауға байланысты жаднама құрастыру

9 -10 -11 сыныпта

Жыл бойы

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу

6

Психологиялық кеңес: 

1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады. 2. Депрессиядан қалай арылуға болады. 3. Жоғары сынып оқушыларын емтихан алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер .

 4. Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңесі) 

5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек

Депрессия,стресс,

агрессияға ұшыраудың алдын алу

Қажетіне

Жыл бойы

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу

7

-Ойды қалай дамытамыз?

 -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары;

 -бала сізден қорықпасын десеңіз;

 -балалар сізден жалықпасы 

-Джон Карнеги ережесі;



Педагогтарға психологиялық кеңес


Пән мұғалімдеріне 






Үнемі 





Үнемі

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес  беру журналына

тіркеу

8

Психологиялық кеңес:

 -педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы.

 - қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? 

-адам және оның қасиеттері, көңіл-күй туралы

 -күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет?

Педагогтарға


Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес  беру журналына тіркеу

9

-Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл -кеңес;

 -емтихан қарсаңында; 

-Қорытынды аттестацияға  қатысу; 

-тестке қатысты кеңес;

 -емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; 

-тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама.

Қорытынды аттестацияға дайындық бойынша психологиялық кеңес 


11 -сынып білім алушылары

Сәуір 

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу 

10

Ата -аналарға кеңес: 

-«Баланы қалай тәрбиелеу керек?» 

-емтихан  қарсаңында ата -аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға қорытынды аттестацияға  -ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; 

-«Суицидке кімдер бейім?»; 

-«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»;

 -«Депрессия»

Ата -аналарға арналған қорытынды аттестацияға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру

11 -сынып ата -аналары

Жыл бойы

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес  беру журналына тіркеу 

11

-«Сіздің балаңыз 5 -сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; 

-оқушының бейімделе алмауының белгілері; 

-«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»; 

-«Ата-аналарға арналған салыстыру сауалнамасы»

5 -сынып оқушыларының ата -аналарына арналған психологиялық кеңес

сынып ата-аналары

Сәуір

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу 

12

 «Баланың бастапқы ұстазы ата -анасы»

Ата-аналарға бала тәрбиесі туралы 

Ата-аналар

Мамыр 

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру


Кеңес беру журналына тіркеу

13

«Аутодеструктивті мінез -құлықтың алдын алу» тақырыбында ата -аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. 


«Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу» (МАК техникамен)

МАК техникамен




Ата-аналар



Қажеттілігіне 

қарай 

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу

15

Диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық кеңес

Суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен

6-11 сынып оқушылар

Сәуір 

Берілген кеңес қорытынды негізінде ұсыныс беру

Педагог-психологтар

Кеңес беру журналына тіркеу 

VҰйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

1,5 сынып жетекшілерімен отырыс өткізу. 

Презентация

Сынып жетекшілер

Қазан

Қараша 

Отырыс өткізу

Психологтар 

ОІЖО



Педагог-психологтар

ДТІЖО

Анықтама

2

«Өмір сен ғажапсың» 

Апталығы Жоспар

Оқушылар 

Ата-аналар

І жарты жылдық

Апталық өткізу

Анықтамалар

3

Айлық бойынша рейд жұмыстары. 

Рейд жұмыстары


Жыл бойы

Тәрбиемен бірлесе рейд жүргізу

Акт 

4

2023-2024  оқу жылының бірінші жарты жылдығына  

сараптамалық есеп


Желтоқсан

І жарты жылдық бойынша сараптама жасау

Есеп 

5

1.2023-2024 оқу жылында атқарылған жұмыстың есебі. 

Жоспарды қарау

2.2024-2025  оқу жылына арналған жұмыс 

Талдау есептері 



Жаңа оқу жылына жоспар құру.



Мамыр 

Жылдық жұмыстарға сараптама жасау

Талдау

Жоспар



                                                                            Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер







1.

1,5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі туралы есеп

Есеп  

Қараша 


Есеп

2.

Психологиялық қызметтің бірінші жарты жылдық есебі   

Есеп 

Желтоқсан


Есеп 

3.

Оқушылардың  аутодеструктивті мінез-құлқының, құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жүргізілген жұмыстар туралы есеп.

Есеп 

 І,ІІ  жарты жылдық бойынша

Сұраныс бойынша

Талдау 

4.

9-сыныпта кәсіптік бағдар беру және бейінді таңдау бойынша жұмыс туралы есеп

Есеп 

Желтоқсан


Есеп

5.

Психологиялық қызметтің       жылдық аналитикалық талдау       есебі   

Есеп 

Мамыр 


Талдау 


Похожие публикации:

01 сентябрь 2023 Хабарландыру!
22 август 2023 Хабарландыру!
03 апрель 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushrelaxed
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkgrinningkissing
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamuseddisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecry
    joyastonishedangryrage
    yummaskdizzy_faceimp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив